Adrian Stan

Adrian Stan proaspat absolvent al Facultatii de Management, autorul patrunde brusc in 2002 prin intermediul agentiei de turism Altours, intr-un domeniu total necunoscut, plin de oportunitati si provocari. Turismul era in perioada respectiva inca limitat din punct de vedere tehnologic, insa acesta era anul in care cetatenii romani nu mai aveau nevoie de viza. Cu toate acestea, oportunitatea de dezvoltare era imensa, existand relativ putini operatori in piata.

Odata cu dezvoltarea tehnologica, patrunderea internetului si a casutelor de e-mail in fiecare casa, aparitia site-urilor de prezentare si dezvoltarea puternica a telefoniei mobile – turismul cunoaste o adevarata explozie. Aderarea Romaniei la Uniunea Europeana – a fost un pas important si pentru industria turismului – intensificarea calatoriilor conducand ca cresterea vanzarilor in mod semnificativ. Sistemele automate de rezervari online au fost adoptate la Altours inca din 2009 – iar din acel moment a inceput o competitie continua in mare viteza cu propriile limite.

Autorul nostru, pe langa cei 18 ani petrecuti in cadrul agentiei de turism Altours, a vizitat personal peste 20 de tari aflate in portofoliul de vanzare al agentiei si a evaluat peste 1000 de hoteluri aflate la vanzare. A participat la targuri nationale si internationale, urmareste constant trendul pietei precum si evolutia factorilor de risc si a oportunitatilor. Este persoana potrivita pentru a evalua o unitate de cazare in privinta facilitatilor, dar si pentru a oferi o recomandare, un sfat sau o idee de vacanta, in functie de interesele turistilor.